pyssla om.


Jag har ju tidigare tipsat er om min favorit "do it your self" ansiktmask (ni vet den med kanel och muskotnöt)
Igår blev jag sugen på att göra den men hade ingen honung hemma.
Så jag testade att göra den med ricinolja. Och det funkade minst lika bra om inte lite bättre.
Så för alla underbara veganer där ute finns nu ettl alternativ.
100% naturligt och utan animaliska produkter.
Receptet hittar ni här (byt bara ut honung emot ricinolja och skippa mjölken)

                   

Efteråt är huden så len och fin så det nästan känns overkliget.



Kommentarer
Anonym

Hahaha, herregud trodde först det var skit..



Bra att den fungerade iaf :)

2012-03-01 @ 21:46:45
URL: http://kabro.blogg.se/
Casey

Nog för att jag gärna provar konstiga huskurer men bajs känns lite overkill haha.

Ja den här masken är SÅ bra! prova den!

2012-03-07 @ 20:32:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0