The Body Shop BB cream!

Det är sällan jag är så besviken på en produkt som den här. Jag hade så höga förväntningar och när jag provade BB krämen på min hand i butiken kändes den så bra. Men alltså herre vad den är dålig. Till en början har den en för stark parfymdoft men det kan jag leva med. Den täcker ingenting, visst det ser naturligt ut men vad spelar det för roll när krämen inte gör nått visuellt alls. Den känns super torr och seg och efter några minuter känns hela ansiktet torrt och stelt. Och sen kommer det värsta skitkrämen flagnar och skapar skåror i hela ansiktet. WTF? för 200kr bord man kunna få nått bättre. Det här kan vara nått av det sämsta jag har provat!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0