En dag på stan!

Jag lovade ju er ett inlägg om min och Jens "mys" dag på stan!

 först försökte vi fynda på BOK REAN
Anton Tjechovs "körsbärsträdgården" blev det.



Jag passar på att njuta av vintersolen.



Vrålhungriga hamnade vi på kulturhusets café panorama, där jag vi stötte ihop med the soup Nazi
(http://feministiskabrollopet.blogg.se/2010/march/soup-natzi.html)



Den inte alls så goda maten!



Sen var dags för Hallwylskamuseet.

















En replika av den här fina damen Wilhelmina af Hallwyls vigselring ska snart bli min.


Sedan bar det av till flera bokaffärer för fler bokfynd. Men jag glömde bort ett fota.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0