Dernier jour à Paris!

Idag är ingen lycklig dag för det är sista dagen för den här semestern (ingen hurra på den) usch ångest och tråk! Jag längtar inte hem för på onsdag har jag en mega tenta som jag verkligen verkligen inte har pluggat till!
(Lika bra att boka in en omtenta nu)
OH well well jag har haft alldeles för kul för att tänka på tråkigheter så det får vara värt det!
Jag lovar att göra ordentliga semester updates när jag kommer hem mm tills dess får det bli lite ströinlägg!
Är ni sugna på att se lite mer bilder så är ju Instagram att rekommendera :)            
 
Här får ni se två bilder från förrigår när vi alla var ute i Paris med Thomas Hockeyvänner!
 
 

Ett helt bord med 60 procentig Te punch.
De är smått galna de här fransmännen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0