Valentine!

Ligger fortfarande i det som numera kallas för sjukhörnan.
För en stundsen kom Thomas och Benji hit...det gjorde ont i bröstet...dels för att jag har svårt att andas men mest för att jag inte vill nått annat än att hänga med alla ikväll.
Well well...jag blir ganska väl omhändertagen här hemma i alla fall. Jens är en guldklimp och Anil är också det. Kommer med te, mat och massa kärlek...fast sen går de och spritar sina händer...life...
 
Hursom det är ju alla hjärtans dag...whoop whoop och jag tänkte bara att den här bilden passar väll bra då...
 
 
Bara för att undvika missförståd så menar jag det Palestinska folket och inte nån regering!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0