HER

Egentligen borde jag ta avstånd från allt som berör Scarlett palestinasvikaren Johansson men nu är det så att jag känner att jag vill dela ett litet film tips med er.
 
HER-
Filmen om en ensam man som totalkärar ner sig i ett Operativsystem.
Det är inte så att jag känner att jag sprängs eller så utan mer att det är ett intressant ämne som Spike Jonze lyckas filmatisera på ett odramatiskt, melankolisk och mänskligt sätt.
 
Så är ni sugna på att gå in och fingra på frågor som: vad är kärlek och vad är känslor tycker jag att HER passar perfekt i vintermörkret.
 
Mitt tips för att maxa upplevelsen:
Mysigt sällskap eller någon form av berusningsmedel. Helst båda!
 
Dessutom är soundtracket ont i hjärtat vackert.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0