trött, sliten och förkyld.

SEMESTER JAG BEHÖVER SEMESTER!!! Jens sa det också i morse. Det börjar bli akut.
 
Jag känner mig så sjukt sliten för att mina sömnproblem är värre än någonsin, jag kan inte ens minnas sista gången jag sov en hel natt.
Det kan ju bero på att jag dricker för mycket kaffe. Jag ska dricka koffeinfritt i några dagar så får vi se om det blir nån skillnad. 
Jag är på Södertörn nu. Jag ska skriva klart en massa grejer och sen ska jag iväg och tolka och SEN om jag hinner ska jag träffa min gamla goda vän Sebastian som jag träffar alldeles för sällan.
 
 
Kön till rulltrappan på Södertörn...man skulle kunna göra en film om alla trötta, bittra själar som står och köar för att få slita hjärnan av sig i några år för att sen få vara arbetslösa akademiker....(nej jag är inte bitter)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0