Random frågor...

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Pluggat.
Vad ska du göra nu? Mysa en jävla massa med min vän Sebastian
Har du gjort något dåligt idag? Jag lever ju på kaffe och cigaretter och kakor...det är väl kanske lite dåligt?
Har du duschat idag? HA-HA-HA-HA NEJ! (Sorry Sebbe, men jag luktar rätt så gott ändå)
Är du trött nu? Ja,

Annat.
Hur mår du just nu? de e väll oki antar jag...(jag blir så nervös av den frågan)
Är du hungrig nu? jag vet inte...kanske
Vad är klockan nu just nu? 14.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen, facebook, hotmail, google och MLA.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Jag lyssnar på The cranberries. Jag har en 90tals period just nu. 

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja!
Har du kysst någon idag? Ja.
Är du romantisk? OM jag är!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?  Jag vill vara i ett förhållande där jag får bete mig som om jag vore singel...
Vem sov du senast bredvid? Jens (skulle bli lite dålig stämning om jag skrev nån annans namn eller?)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? De var båda 25 år.
Hur ska din tjejen/killen vara? Rolig, smart, generös, as snygg, svin rik och sjukt bra i sängen...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0