LIFE

Livet är så underligt.
Sedan förra söndagen har så otroligt mycket hänt.
 
Det bästa är att det mer eller mindre har löst sig med studuerna och jag har fått en kursplats. Och jag börjar imorgon. AHHHHH Jag är så lycklig över det.
 
Ett tag när jag trodde att allt var kört fick jag en sån kämparglöd så jag syrtade upp en massa nytt för att komma ifrån all ångest jag kände så nu har jag så mycket som jag ser framemot i livet.
 
Känslan av allt hade skitit sig gav mig en firheten att verkligen göra exakt det jag vill.
 
 
 
Mest av allt vet jag att jag vill mycket mer hänga med mina vänner. Jag har alltid vetat det men ännu mer just nu. Jag har de finaste vännerna i världen. Verkligen de finaste.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0