Dagens..

 
De här produkterna är mina absoluta favoriter just nu.
Jag har kommit i en "gillar att sminska mig" period. Jag har i för sig alltid gillat smink och sånt men lite extra mycket just nu.
 
Hur som är det just de här produkterna jag använder dagligen och jag älskar dem.
 
 
Jag känner också att jag har hittat perfekta borstar. Borsten i mitten är från & other stories och de andra är från Real Techniques som enligt mig gör de bästa borsta EVER! Jag köpte mina i Kanada men de ska gå att beställa på nätet tror jag.
 
En annan grej som jag verkligen gillar är att använda hudfärgad kajal på "vattenlinjen" och mascara på underfransarna. Man ser så mycket piggare ut
Överlag får alla produkterna en att se väldigt mycket uppiggande ut. Något som jag verkligen behöver eftersom jag sover så dåligt.
Och min absoluta favorit är Rougen från Dior som jag visade er förra veckan..åhhh den är ahh.. jag...jag saknar ord!
 
 
Lite så här har jag sett ut på senaste tiden.
 
 


Kommentarer
Peter

Du är så vacker!

Svar: vad gullig du är. tack :)
Casey Vendélle

2013-09-30 @ 14:34:28
Ed

Snygg.

2013-09-30 @ 16:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0