Clairsonic

Jag har äntligen gett med mig och köpt mig en Clairsonic.
Jag har velat ha en i flera år men inte köpt en dels för att de är löjligt dyra och dels för att de inte har gått att köpa i sverige tidigare och jag har tänkt att går den sönder blir det så jobbigt att fixa allt med garanti mm.
 
Så igår kände jag mig i extra behov av att belöna mig själv med något fint. Och jag hade lite presentkort och rabbatkoder mm så jag trallade iväg till en butik (det blir ingen gratis reklam för nån butik här inte) och köpte mig en Clairsonic Mia 2.
 
 
 
För er som inte riktigt vet vad är så är det typ en elektroniskborste som rengör ansiktet med snabba cirkelrörelser.
Det finns olika borstar till, jag nöjde mig med borsten som kom med eftersom den var för känslig hy och det är vad jag har. Jag har hört så mycket bra om den här lill apparaten från så många olika håll så nu är jag riktigt spänd på att få se vad den kan göra för mig.
 
 
Jag använde den för första gången igår och redan idag känns min hy mycket mer återfuktad och ren. 
Jag har hört att vissa personer kan få finnar mm av att använda den i början, men att det går över efter nån vecka. Jag hoppas att jag ska slippa det.
Hur som har jag sjukt höga förväntningar. Om allt som alla säger om Clairsonic stämmer ska den ju typ förändra ens hy helt och hållet. Vi får väll se...
 



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0