Teater



Förlåt för att jag tjatar men ni måste verkligen läsa Medealand av Sara Stridsberg. Den är så otrolig! Förutom att gåav på mitten av känslor har jag också fyllts med ett sjukt sugen efter att spela teater igen. Igår när jag träffade min gamla teaterlärare blev suget ännu större! Fy fan vad jag skulle vilja gå in i en roll och stå på en scen igen. Hur som ska jag nu läsa en annan pjäs av Sara. Den här vet jag ingenting alls om förutom att den också har spelats på Dramaten tidigare.   
Puss på er vänner. Och god natt sen... 


Kommentarer
Anonym

fin blogg!

2013-10-21 @ 12:00:48
Anonym

fin blogg!

2013-10-21 @ 12:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0