TA DEBATTEN.

Jag tänkte först skriva ett inlägg om hur Jens tror att han kan mitt personnr bättre än jag och hur han skit kaxigt säger att jag har fel...men så visste jag inte hur jag skulle formulera mig så det blir ett annat inlägg istället med en bild av underbara Nanna Johansson.
För hon är så jävla rolig.
 
Om ni som jag brukar bänka er framför Debatt på SVT och alltid bli besvikna på att de diskuterar idiotiska saker alternativt viktiga saker ur idiotiska perspektiv så kommer ni älska den här bilden.
 
 
Och för er som inte kan släppa det där med mitt personnr så var det alltså jag som hade rätt och INTE JENS!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0