Surprise

I måndags träffade jag av en slump min gamla teaterlärare från Gymnasiet. Det ena ledde till det andra och plötsligt hade han bjudit mig till en annan gammal lärares bröllopsfest som en överraskning till honom. Så igår kväll tog jag min favorit Linda i handen och gick på bröllop. Jag tror att vi gjorde succé! Vi höll ett tal som verkligen gick hem, vi fick igång dansgolvet och vi blev bästisar med både brudgummens far och farmor! Och vår fina exlärare verkade också himla nöjd! Bra jobbat av oss!!!
 
 







Kommentarer
Anonym

Ditt leende är fantasisk.

Svar: vad gullig du är :)
Casey Vendélle

2013-10-20 @ 17:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0