I LOVE YOU, I LOVE YOU NOT!

Jag har i flera dagar gått och tänkt på scener ur en film men inte riktigt kunnat komma på vad det var för film.
Och idag kom jag äntligen på det. Det är en gammal 90tals film med Claire Danes och Jude Law som heter "I love you I love you not" Jag minns nästan ingenting från den jag minns bara att jag tyckte att den var så bra.
Fast jag var ju bara 13 år när jag såg den så efter en lång och ganska så känslomässigt påfrestande dag tänker jag dricka en kopp te och titta på den för att se om den är så bra som jag minns den...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Var filmen bra?

Svar: hehe näää den var ju inte det...
Casey Vendélle

2013-10-18 @ 12:51:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0