FILMFESTIVAL

 
 
 
 
Ni som har följt mig ett tag vet ju redan att det bästa med hösten för mig är Stockholmsfilmfestival.
Nu är det bara 16 dagar och 6 timmar kvar...YEEES!!!! 6:e-17:de November kommer festivalen att hålla på. Och imorgon kommer programmet att släppas. LYCKA!!!
 
Jag har ju en hemlig dröm om att få vara gästvärd/tolk/slav åt regisören Mohammad Rasoulof men nu verkar det som att han inte kommer att få lämna Iran. Jävla skit regering! (läs mer om nyheten här) Jag har ju redan spelat upp vårt möte i mitt huvud 100 gånger. Vi skulle ju bli festivalens radarpar. Jag hoppas verkligen att Maohammad får sitt pass tillbaka. Om inte hoppas jag att omvärlden kan öppna upp ögonen och reagera mot allt skit som händer i Iran (och många andra länder, Sverige också)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0