Ed Harcourt på Nalen.

Vad säger ni är ni sugna på lite bilder ifrån Ed Harcourt konserten? (KLART NI ÄR)                                         




 
Så här nära stod vi...
 



Och trots att Han e lite små sliskig och gubbig blev jag så här glad
 
 
Men sen blev han lite gubbig igen och jag gick tillbaka till att vara lite små bitter...
men konserten var ju bra...typ.
 
 
 
Och sen sjöng han med en galen dam och det var så jävla bra! Hon slängde med armarna och skrek. Typ exakt så som jag brukar göra när jag e arg! HURRA FÖR HYSTERI OCH GALENSKSP! HURRA FUCKING HURRA!!!


Kommentarer
Disa

Älskar din blogg. Du är så personlig och rolig! Snälla kan du berätta lite mer om din Claire sonic? Är den bra? Är det värt priset?

2013-10-28 @ 23:20:15
Anonym

Det där leendet...:)

2013-11-03 @ 00:32:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0