APPLE OF MY EYE

Har jag sagt att 25:e Oktober kommer bli den bästa dagen ever.
ED HARCOURT ska komma till Nalen då, alltså typ hem till oss kan man säga.
ED fina fina ED. Om ni bara visste hur många tårra jag har fält över kärlekar, kedjerökt och lyssnat på Ed i min tonår. Jag har aldrig sett honom live så det ska bli så underbart. Jag önskar att jag kunde dela upplevelsen med en gammal kärlek till mig...men tyvärr är hon på en bättre plats oh slipper all jordsligångest numera...sorgligt, men jag ska sjunga och gråta åt henne också.
 
This one's for her...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0