What were they thinking?

OKI jag kan ju börja med att påminna er om min största skämsgrej...den om att jag i smyg fast inte alls i smyg gillar (läs älskar) The Kardashians och då i synnerhet Kim Kardashian. Jag vet inte vad det är för egentligen borde jag ju tycka att hela Kardashian familjen är representerar allt som är fel i samhället men nu är det som det är jag gillar Kim och så är det.
MEEEEEN den här videon med hennes blivande man och pappan till hennes bäbis (Kanye West) den är ju så dålig så jag fortfarande tror att det är ett skämt. VAD ÄR DET HÄR????? Den är så sjukt B och vidrigt sexistisk så det inte ens går att bli arg. Jag har sett buskispjäser som är djupare och bättre gjorda. WTF gånger 10000...
 
Jag har i alla fall skrattat så tårarna rinner...
 
 
 
 
P:s OMG vad snygg Kim är.


Kommentarer
Anonym

Sjuk dålig video.

2013-11-23 @ 15:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0