Organismen...

Jag är helt slut.
Vilken jävla period de senaste 6 veckorna har varit!
Jag har läst delkursen "language analyses" som kan vara nått av det jobbigaste jag har pluggat ever.
Rena brainfucket!
Men mina kursare är så fantastiska och vår lektor har också varit helt galet bra. Det har känts som ett privilegium att ha henne som lärare.
 
Vi har allihopa haft det så otroligt kul ihop. Och tro det eller ej så har jag faktiskt längtat till föreläsningarna.
De här 6 veckorna har inte bara varit lärorika utan väldigt givande och uppfyllande. det har känts som när man var liten och längtade till skolan för då fick man hänga med sina polare och dessutom har jag verkligen fått göra exakt allt de som jag tycker om att göra.
Tänk att få hänga med en massa sköna, jordnära, osnobbiga underbara-språknördar helatiden. Vad lyckligt lottad man är ibland... Jaha det var väl typ det... Slut på det blödiga. Här kommer några blandade bilder från våra organismenhäng... (Japp vi kallar vår grupp för organismen...och ja vi har en theme song...)
 
Här sitter i i skolbaren och softar...typ det bästa som finns just nu...
 
Cafeplugg....


Fredags öl/shot på söder om söder...


Efter tentan igår kom Harriet Sharp (vår lektor) och hängde med oss...
 
 
På måndag börjar vi en ny delkurs. Och jag längtar redan....
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0