Que si que no?

Jag vet inte om jag redan har berättat om det här för er...kan hända att jag har.
Hur som here we go again.
 
2008 när Jag och Seppi bodde i BCN (för första gången) hängde vi med Oscar typ jämt.
En dag var jag väldigt nere så Seppi kom med förslaget att vi skulle dra och hänga hos Oscar en smula (vi bodde typ grannar)
När vi kommer dit märker Oscar att jag mår dåligt så han häller upp ett glas vin och kommer med choklad och kärlek. Sen säger han att han har en överraskning till mig och sätter på en låt.
 
I låten sjunger de Que si que no? (Varför ja varför nej) men han lurar mig att de sunger Casey que no... och av nån sjuk anledning blir jag så glad över det. Det slutar med att vi alla står och dansar hemma hos Oscar och jag glömmer bort mitt krossade hjärta. The power of Barca, the power of Oscar och the power of världens bästa vänner.
 
Igår gjorde vi samma sak. Dansade och älskade livet...fast den här gången i ett kallt Sthlm.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0