Måndag

Kan en måndag bli bättre? Fyrarätters med kollektivet!
Jag känner mig som världens lyckligaste som har dessa grabbar i mitt liv! 
 
Vi flyttade ut matbordet till vardagsrummet för att göra det hela lite extra mysigt


 
Typ de bästa grabbarna i världen just nu (de ser inte så glada ut...men de är de...jag lovar)


 
Hanse gjorde en fantastisk raw zucchinipasta.
 
 
 
Jens gjorde en grym Dal med nybakt nan..
ps: har jag berättat att Jens nästan gör lika bra ris som en iranier..well han gör det!
 
 
Och jag bakade en Peanut butter-raspberry-choklatefondant cheescake...(more is more)


 
Och här kan ni se Anils super goda appertiff deviled egg med avocado och en massa annat gott
 
 
Nu är vi alla super mätta och ligger helt utslagna...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0