Köket!

Igår när alla vännerna satt i vårt kök och bara älskade livet slog det mig (och Ronak) Att jag verkligen älskar vårat kök! Det kan vara det fulaste rummet i vår annars så otroligt vackra lägenhet. Men åhhhh vad underbart vi alltid har det i det här fula, halvstökiga-köket. Alla middagar, frukostar, långa samtal, galna fester, skratten, alla tårar som fallit ner i vinglasen, cigaretter som rökts, bakispizzor som ätits, vänner som har sammanslutit, kvällar som har börjat och sen typ aldrig tagit slut. Allt det där som var själva meningen med att bo i ett kollektiv. Det där spännande, sociala, trygga och underbara som jag aldrig skulle kunna eller vilja leva utan.
 
Så här såg det ut i köket igår...



Har jag förresten sagt hur mycket jag älskar de här två tjejerna?
 


Samtal mellan mig och Jens idag:
Jens- vafan Casey varför lägger du upp en sån ful bild på mig?
 
FÖRATT: Igår lekte vi "pekleken" frågan var vem här har stört chans att vinna Vem vill bli miljonär.
Jens den jävla förädaren pekade INTE på mig! ALLA pekade på mig men inte Jens...
 



 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carly

Jag tycker också om att umgås i köket. Kan du ge lite bra boktips

2013-11-03 @ 00:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0