Fest

 
Sugna på lite bilder och skvaller ifrån festen igår?
Temat var bokstäver. Alltså skulle man klätut sig till något som börjar på första bokstaven i ens namn. Typ Casey Cleopatra.
 
Här står Cleopatra (jag trivdes lite för bra i rollen som härskarinna) Med Ronny (Ronya)
 
 Ronny och Ragge (Ronak) Med Drottning Silvia (Seppi födelsedagsbarnet)
 
Kajsa var kung och typ den bästa kungen någonsin. 
 
 Här har vi fin Elin med sina läskigaögon.
 
 Ragge, 2pac, Cleopatra och Ronny...
 
plötsligt blev det vuxenfest och Cleopatra förförde kungen...
 
 sen blev det sovrumsfest...
 
 Och jag upptäkte vad syftet med en säng är...
 
SÄNGDANS (min nya favorit)
 
Det blev prisutdelning och jag och Jens (Julius Cesar) fick pris för bästa Idé.
 
 
Två regenter förenades
 
2pac lärde Ragge lite om west side
 
DJ för kvällen var självklart Avicii (Axel)
 
 
Kungaparet höll hårt i varandra...(fast Cleopatra lyckades som ni redan vet få kungen på fall)
 
sen gick Cleo vidare till nästa mäktiga man nämligen Abraham Lincoln...hon är så lösaktig den där kvinnan...


 
Och typ så var det. Jag vill gå på maskerad jämt...det är ju typ det bästa i livet.









 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0