BANG BANG!

Min lugg har varit min trademark i några år nu...varje gång jag är hos frissan så säger jag: rör du min lugg så kommer det här att sluta illa! (oki jag är inte så hård...jag vågar inte vara det riktigt, men jag tänker orden.)
 
Men nu kära vänner börjar jag känna att det kanske är dags att låta luggen växa ut...typ återförenas med min panna...
 
Jag tänker mig att jag ska låten luggen växa ut till nått sånt här...
 
(varning för girlcruch)
 

 
 
 
Lugg fast ändå inte lugg...
Det kommer ju ändå dröja tills luggen helt har växt in i resten av håret så övergångsfasen kanske se lite sådär ut.
Sen kanske en Ombre på det...ja alltså jag vill se ut som Alexa...så enkelt är det.
Vad tror ni om det?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0