Skansen

Ännu en perfekt dag med en av mina favoriter.
Idag besökte vi skansen. JAG ÄLSKAR SKANSEN. Oki missförstå mig inte, jag har inte missat det här med att det är VIDRIGT att låsa in djur i burar. 
Det är bara det att jag inte har något sätt att umgås ned djur annars så det var helt enkelt underbart att få klappa på bondgårdsdjuren och se alla nyfödda djurbäbisar. Omoraliskt av mig I KNOW.
Sen så älskar jag hela den här gammeldagsa miljön på skansen, Allt blir trevligare där.
 
 
Tupplur på höbalar.
 
Tänk om det gick att hyra stuga på skansen...
 
 
 
När vi var klara med vår lunch fick vi besök av två hungriga påfåglar...
 
 
Olivia matade en "vild" ekorre
 
Killingar...cute overload så man dör
 
 
 
 
 
Det är så härligt med gönska och vår/sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0