My so called life...is over...

FAN jag visste att den här dagen skulle komma och jag visste att jag skulle må dåligt men ändå kunde jag inte låta bli. Jag pratar självklart om att jag har kollat på alla 19 avsnitten av "My so called life" och nu känns mitt liv meningslöst igen. My so called life är ju utan tvekan den absolut bästa high school serien som någonsin har gjorts. WHY OHHH WHY lades den ner? Det är ju helt sjukt.
Jag kan ju redan nu varna er för att jag kommer att tjata om serien i många inlägg framöver. Jag funderar till och med på att se alla avsnitten engång till.
 
Och nu är jag kär i Jared Leto igen. Fan jag som trodde att jag var över min "hard to get guys" period.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0