MIA

Hej vänner sorry för att jag har varit så MIA.
Jag har bara varit riktigt nedstämd. Tentan i tisdags gick verkligen inte alls bra så utöver ångest för det har jag haft ångest över CSN och allt som händer när man inte klarar en kurs. Jävla CSN, som att man inte har tillräkligt med annat skit att oroa sig för så ska man behöva ha ångest över att de ska fucka up ens liv också.
 
Well well nu är det inte mycket annat att göra än att plocka upp böckerna igen och förbereda sig för ifall det blir aktuellt med omtenta, vilket tyvärr verkar vara fallat. Nä usch nu vill jag sluta prata om det för jag kommer bara börja gråta igen...
Glada tankar...jag måste tänka glada tankar...
 
 
Snart är det sommarlov. Om mindre än en månad kommer jag och Jens att åka till Toronto, NYC och massa andra ställen. Allting kommer att ordna sig till slut!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0