V10

Kommande vecka kommer bli den bästa veckan EVER!!!! det händer nästan för mycket kul på en och samma vecka.
 
Fram till Onsdag blir det hårt pluggande och sånt. På onsdag har jag 2 pressentationer. Men det känns bra och jag ser fram emot att få dem avklarade. 
På fredag är det 8:de mars alltså INTERNATIONELLA KVINNODAGEN! WHOOP WHOOP!!!! Roliga demonstrationer och sånt. GISSA OM JAG SKA TA NATTEN TILLBAKA? YES I AM!!!
Och sen på kvällen får vi fin besök från Paris. How nice is that? VERY NICE! Och sen på lördag blir det demonstration igen. Den här gången för att visa ett starkt avsky för REVA och hela Europas vidriga flyktingpolitik.
Efter festen kommer vi att samlas hemma hos oss för afterdemo och sedan FÖDELSEDAGSFEST för moi! YES Casey fyller ju år! YEEEY 28 Effing year. J
ag fyller år på söndag vilket är väldigt speciellt eftersom jag är född på en söndag! 
Och den största lyckan är att Ronak + "Paris-gäst"ska bo hos oss i några dagar. SÅ nice. 
 
Kom vecka 10 KOM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0