FÖTTER!

Något otroligt irriterande som jag minns från både förra och förrförrasommaren är torra, kliande fötter!
Jag har absolut inga problem med hur mina fötter ser ut. De är fina och förtjänar så mycket mer kärlek än vad de får. Varje år strunter jag i att fila och smörja in dem tills det är försent. Och så ligger jag svettig och irriterad på nått hotell rum i öknen och kliar och kliar till fötterna blöder och detta bara för att jag inte har smörjt in dem ordentligt.
 
 
INTE det här året. NOPE! jag har införskaffat både fotsalt och fotsalva och jag ska försöka fila mina fötter en gång i veckan och smörja in dem varjekväll.
HM... det känns som att jag har skrivit ett liknande inlägg för nått år sen? Har jag? Hurusom mina fötter ska få all kärlek de förtjänar och lite till.
Nån som har bra fotkärleks-tips? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0