Alive!

Nu kanske ni trodde att jag hade gått och dött rockdöden ändå! Men riktigt så är det inte! Den senaste veckan har varit allt annat än trevligt! Jag har haft så galet mycket i skolan mm! Det har helt enkelt varit mörka dagar! Men nu har jag lite mer tid över till trevligare ting! Idag har jag förutom att producera texter på löpandeband hunnit äta "the day after pizza, träna och ta en lång och härlig dusch. Nu sitter jag i sängen och ska börja kolla på Downton abbey! Jag har hört att det ska vara galet bra! Det återstår att se! Kommande vecka ska jag försöka kompensera för mitt dåliga bloggande genom att vlogga lite. Det blir väl trevligt! Puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0