Åka hiss?

Ett av mina stora intressen i livet är människor som är intresserade av annorlunda saker.
Jens berättade för mig att på youtube finns det flera tusen videon på när folk åker hiss.
Och jag var tvungen att kolla upp det.
Det är så främmande för mig, alltså att ha som intresse att åka upp och ner i en hiss, och filma det. Men jag tycker att det är så kul att de som har det intresset kan mötas på nätet eller i verkligheten och dela med sig.
Sånt gör mig himla glad!
 
Nån av er kanske har ett hiss intresse...ja isånna fall kommer en video på att åka hiss här...
Han som gör videona är väldigt påläst.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0