Prince Edward Islands

Vi håller just nu på att packa.
Lite senare ska jag lägga upp lite bilder ifrån gårdagens fantastiska utflykt till Niagarafallet.
 
Imorgon ska vi ta bussen till Montreal. vi ska övernatta där och sedan ska vi bila längst östkusten i 7 dagar.
Målet är att bila ända till Prince Edward Islands. Om ni minns Anne från grönkulla serien så är det på Prince Edwars islands som de spelads in. Jag har hört att det ska vara overkligt vackert där.
Kolla bara in de här bilderna.
 
'
 
 
Just nu känner jag att det är exakt det jag längtar efter. Vacker natur. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0