Nyheter!

Det har ju skett lite förändringar här i vårt hem.
Bland annat har Lalle flyttat ut och en mycket trevlig herre vid namn Anil har flyttat in.
Och med Lalles flytt har även en del möbler försvunnit, bland annat vår soffa.
ÅH nej..eller typ HURRA för jag hatade den där soffan...verkligen hatade den.
 
Om bara en timme eller så ska jag och Jens iväg och blocket-köpa en ny soffgrupp.
Sen blir det till att sakta men säkert dekorera om i vardagsrummet.
 
Eftersom vi båda numera är studenter så blir det självklart plånboken och inte viljan som får styra. Men jag är säker på att vi kan fåihop nått fint.
 
Lite såhär skulle jag vilja ha det.
 
 
 
 
 
 
 
Alltså helt enkelt ett hopplock av möbler och inredningsprylar.
Sofforna som vi har hittat är bruna så det blir en utmaning att få dem att gåihop med vår persiska matta.
Men men man tager vad man haver right?
 
Kom gärna med ideer om ni vill...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0