Underbara röster!

Förut var radion min bästa vän! Numera är podradion min bästa vän! Jag är säker på att alla ni som har telefoner med möjlighet till appar typ snarkar över mitt inlägg! Men de oki! För så mycket gillar jag podradio att jag kan ta ert snarkande! Emma Knyckare på tankesmedjan är min favorit röst i Radio! Jag gillar henne så mycket så det hettade om mina kinder när hon delade ut pris på P3 guld i lördags! Och sen har jag ett sommarprat från 2011 som jag har lyssnat på så många gånger att jag kan det utantill! Och jag gråter varje gång! Det är sommarpratet med den fantastiska, alldeles alldeles genialiska författaren Sara Stridsberg! Lyssna på det kära vänner! GÖR DET BARA!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0