Säg det med ink?

Dear Lord! Det här la en bekant till mig upp på FB! Det är alltså nån som har tatuerat in Jimmie (effing) Åkesson med tillhörande texten "horunge" på vaden! WTF??? Why? Jimmie med alla sina komiska, korkade, välplanerad, manipulerande, rasistiska uttalanden kommer trotts allt vara aktuell i högst 10 år till! Think before you ink!(?) Dessutom kan jag inte låtabli att irritera mig på texten! Jag känner ingen prostituerad men jag är säker på att deras ungar är exakt som alla andras ungar! Ekonomungar däremot...usch (skoja...kanske...eller förmodligen inte)



Kommentarer
Lina

...sällan mållös..men nu jävlar.

2013-01-26 @ 02:29:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0