boktips?

Hej vänner!
Just nu är jag inne i en härlig läsperiod. Det är inte alltid jag har förmågan att verkligen gå in i en bok och slukas med, men när känslan väl kommer...ahhh då är livet underbart.
Som sagt är kanslan väldigt närvarande just nu! Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska läsa. Någon som har boktips?
 
 
Jag har läst ut Hungerspelstriologin och jag är helt frälst. FANTASTISKA böcker alla tre, verkligen brillianta.
Jag vill gärna läsa nått liknande, samhällskritiskt, spännande, girlpower, kanske lite kärlek, gärna olyckligkärlek, ja nått sånt. Livet Delux av Jens Lapidus har jag iförsig inte läst, den skulle jag nog gilla eftersom jag har älskat allt annat han har skrivit...hm...nån av er som har nått bra boktips? Jag har ju kommit ut ur garderoben och erkänner att jag gillar fantasy, kanske inte hardcore men jag gillar det...så go crazy med era tips!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0