BLK

Har ni hört om det svarta vattnet! En sån där onödig grej som jag blir helt besatt av att prova! Jag och Hanse har pratat om det länge men inte hittat det nånstans, så idag när jag var påväg hem var det nått event på Amba och de delade ut BLK vattnet så jag var tvungen att grabba en! Det innehållet mått ämne som tydligen ska vara galet bra för kroppen och verka renande och dom gör vattnet svart! Det smakar ingenting utan det är bara svart...och nyttigt (sägs det) inget jag lär köpa men ändå kul! Jag har ju en pinsam besatthet av nya produkter! Intressant att västvärlden hypear svartvatten när så många människor i uländer saknar rent vatten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0