MATCHED!

Jag har bestämt mig för att läsa young adult boken Matched! Kvinnan på pocket shop sa att om jag gillade Hungerspelen kommer jag nog gilla den här trilogin också. Nmab av er som har läst den? Jag brukar följa ganska många som tipsar om böcker på youtube och det verkar som att just den här typen av böcker är väldigt inne just nu! Samhällskritiska böcker som beskriver dystopiskavärldar som egentligen bäst beskriver vår värld! I love it! Om ni vill att jag ska berätta mer om den gör jag det gärna! Jag vet inte riktigt om ni är intresserade av att läsa om vilka jag gillar att läsa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0