IKEA-HAT!

Jag HATAR Ikea! alltså på riktigt HATAR! det är ett skit företag som förstör världen och tar monopol på marknaden så att alla blir tvungna att handla där! ett jävla bluffföretag som blåser människor och kommerundan med det!
Jag och Jens var där förra veckan för att vi var i desperatbehov av lite grejer tillvårt rum. På grund av Priserna är det då ikea eller loppis som gäller. Förutom att vi bråkade ca 100 gånger inne på skitvaruhuset så köpte vi en massa skräp!
 
Och en grej som vi köpte där är det här laptopbordet!
 
       
Visst den ser fin och praktisk ut och priset var absolut överkommligt!
Men kvaliteten OMG Kvaliteten...hur kan något vara sååååå dåligt? Hur är det ens möjligt?
Redan förstadagen hade skruvarna lossnat och gick ej att skruvafast...en vecka senare hade stöden spruckit och nu stter den ihop med gaffatjep! Notera att jag köpte den för 8 dagarsen och och den aldrig har ramlat i golvet eller nått liknande, och jag har bara haft en laptop som väger super lite på den! den har allstå gott sönder av att bara stå! WTF????
 
Oki jag e säker på att den går att reklmera...men vem har tid och orkar sätta sig på en jävla buss i 40 min för att byta ut 1 grej för 130kr? VEM???? Och det värsta är ju att de vinner på just sånthär! SKIT produkter som folk ändå inte har tid att reklamera. Jag sitter i min säng och pluggar och skriver nästan alltid! Och jag måste ha något att ha min laptop på så nu måste jag köpe en ny... alltså ta mig tiden at åka till bluff-Ikea och byta skiten eller lägga ännu mer pengar på en till liknande produkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0