Främlingsfientlighet!

Ingen kan väl ha missat att Sverige gått från att vara ett främlingsfientligt att vara ett främlingshatande fascistland! Rasismen är överallt! Nyss hittade jag det här på FB. En person med ett icke traditionellt svenskt namn mailade registreringsansvarig personal på högskolan han hade blivit antagen till! Den ansvariga visade sig inte bara vara en fördomsfull-rasist han verkar även vara analfabet och väldigt tekniskokunnig! Han råkade nämligen maila sitt vidriga svar till fel person! Nämligen till han som hade ställt frågan!

 

Det står alltså:

Hej! jag har blivit antagen på idrottsjuridik 1. Hur registrerar jag mig?

MVH/ Mahrat.

och svaret som ska till en viss Anneli skickas alstå av misstag till Mahrat och lyder så här:

Hej Anneli. Kan du hjälpa Mohammed? han kommer nog direkt från mecka/MVH Bo

 

NICE...bra jobbat verkigen bra jobbat! NOT!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0