Eat!

Jag fick ett presentkort från eko mataffären EAT för ett tag sen! Så idag passade jag på att äta min lunch där! Eat är en jätte mysig butik med en massa massa ekologiskt och nyttigt shit! Allt ifrån mat till barnsaker och hudprodukter! Överdrivet dyrt och lite väl hipster men det är en riktigt bra mataffär för den som har råd! Lunchen kostar dock inte för mycket! 69 kr för en ordentlig matlåda! Och det bästa var att det fanns massor med vegetariska och veganska alternativ! Lovely! Jag valde jätte goda bönbiffar med quinoa och annat nice! Och till det valde jag att dricka en av deras berömda smoothies! Jag brukar inte gilla smoothi och den här gången var inget undantag, men jag gillade att de hade flera vegan varianter. Så om ni är på Norrmalm och har vägarna förbi Tegnérgatan 3 Why not?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0