Casey.

 
En sån där super lång lista med lite onödig fakta om mig!
YEEEEY!

1. Hur gammal är du?

27 i ca 3 veckor till...

2. Hur gammal känner du dig?

19...jag kommer alltid vara 19

3. Vad har du gjort i dag? 

pluggat, jobbat, köpt jordgubbar och naggelack och druckit cider på Olssons video..eller är det olssons skor?

4. Vilken film såg du senast?

Just go with it...döm mig inte.

5. Vem ringde du senast? 

Jens

6. Är du besatt av någonting?

Jag är heeelt besatt av amerikanska södern! BESATT!!!!

7. Är du rädd för blod?

Nej.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

i min säng..surprise surprise

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?

Carl Bildt, Göran Persson, Olof Palme,Ingvar Carlsson och Torbjörn Fälldin!

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?

Nej.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?

svart.

12. När vaknade du i dag?

jätte tidigt...Jens väckte mig...men sen somnade jag om och sov till ever nio.

13. Vilken är din favorithögtid? 

1 maj

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 

Barcelona svaret är alltid Barcelona!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?

Hm...kan inte komma på nått...egentligen vill jag ju lämna Sverige och aldrig återvända.

16. Hur vill du tillbringa din pension?

Jag vill ha ett hus nånstans nära BCN, där vill jag odla grönt och skriva skumma dikter.

17. Vad lyssnar du på just nu?

Surret från min kylplatta

18. Har du någon gång brutit ett ben? 

Nej, men revbenen två gånger

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  

Keso, äggvita, lättmjölk, kaffe och linser

20. Vem är din favoritkändis?

Emma Margareta Knyckare! Hon är anledningen till att jag ens orkar...

21. Vad är du på för humör just nu?

lite trött och lite irriterad.

22. Vilka världsdelar har du varit i?

Europa, Asien, Nordamerika och Afrika

23. Snarkar du? 

Nej.

24. Vilka yrken har du provat på?

Telefonförsäljare, barnflicka, dagisfröken, lärare, socionom, sexolog, annosförsäljare, resturangbiträde, sekreterare, värdinna...ahhh jag har gjort allt oki! ...ALLT!

25. Hur går du helst klädd?

Tighta byxor slapp Thirt eller klänningar i alla möjliga modeller och så alltid klackar...

26. Vilket stjärntecken är du född i?

Fisk

27. Vilket är ditt favoritgodis?

Lakrits och allt som är surt

28. Vad sa du senast?

Bara det faktum att du kände ett behöv av att spinnavidare på den där teorin visar hur sexistik du är! (samtal mellan mig och Jens)

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Drama, samhälle och svenska.

30. Vad har du på dig just nu?

Vit tröja och blommiga byxor

31. Vilken är din favoritaffär?

H&M, Topshop, bokskottet, NK och Åhlens

32. Vad har du för storlek i kläder? 

Oftast XS/32-34.

33. Vad har du i dina fickor?

Jag har inga fickor

34. Vad köpte du senast?

En vegoburgare på Donken för ca 20 min sen. 

35. Hur många gånger har du flyttat?

FÖR MÅNGA GÅNGER!!!!

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?

En sån där vattendestilator apparat, en hängmatta med myggnät och en AS stor tändare.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?

utan tvekan kvällsmänniska

38. Senaste filmen du såg på bio?

när var jag ens på bio senast?

39. Har du blivit sydd någon gång?

Ja 

40. Har du någon gång badat naken utomhus?

Ja!

41. Vad åt du till frukost?

youghurt med chia och hampafrön 

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

Det var en veritabel katastrof. Var ju sjutton.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?

Nej. svårt när jag inte kan köra.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?

Jag vet inte

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?

Bredvid huvudet.

46. Vad var det sista du åt?

Den där vegoburgaren jag köpte.

47. Vem är världens vackraste kvinna?

ahhh det finns ju sååå många

48. Är du blyg?

egentlogen inte, men ibland kan jag vara det!

49. Vilken var den sista konserten du var på?

En konsert i Essaouira

50. Vad ska du göra imorgon?

Åka till Lund

51. Har du varit med om en bilolycka?

nja..engång körde jag och en kompis (hon körde) ner i ett dike. väldigt odramatiskt.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

Ja.

53. Vilken är den roligaste träningsformen?

vattengympa.

54. Har du några husdjur?

nej.

55. Vill du gifta dig?

jag är ju gift.

56. Var växte dina föräldrar upp?

I Iran

57. Har du någon gång ringt polisen?

ja.

58. Har du svenskt ursprung?

nej.

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?

ja...min personliga favorit är Candy

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0