Semester.

 
Nu äntligen nu nu nu har jag semester.
Jens har redan hälltupp vinet och vi håller på att slöpacka och mysa ihop.
Vad är det med semestern som gör en så där pirrigt kär?
 
Imorgon åker. Först ska vi till Paris där Thomas mm väntar, vi ska vara i två dagar och sen kommer alla andra och då åker vill Embrun och lilla lilla byn Chateauroux Les Alps.
Det är tydligen lika varmt där som här...ca 6-8 plusgrader så det kommer verkligen bli så underbart
 
Jag har verkligen inget emot att bara ta långa promenader, läsa, laga svingod mat och bara vara med mina absoluta favoriter i världen, men för att ställa upp för laget lär det ju bli några dagar i backen...HUR SKA DET GÅ??? jag har för många jobbiga skidminnen hahah. Well well det kommer bli underbart hur det än blir. Det kan inte bli annat än perfekt.
 
Kolla bara på de här bilderna. Det är så vackert där så det nästan känns overkligt.
 
 
 
 
Puss på er finaste vänner.
Jag hoppas att ni alla har det så bra som det bara går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0