en sån där lång "frågelista"

Ni vet ju hur mycket jag älskar att fylla i och läsa sånna här frågelistor...

SÅ here we go (again)

 

1. Vilket är det roligaste namnet någon har kallat dig? Candy

 

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är rätt så nöjd som det är.

 

3. Är du i ett förhållande nu? Ja.

 

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? sen 2009

 

5. Vem var du tillsammans med sist? En annan Jens

 

6. varför det tog slut? För att vi var olyckliga ihop.

 

7. Hur kändes det efter att ni hade gjort slut? Som att vi borde att gjort slut tidigare.

 

8. Vem vet mest om dig? Jens, Ronak och Seppi

 


9. har du en nära relation till dina föräldrar. Absolut.

 

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Det finns så många fantastiska filmer som jag gillar men Mannen från La Havre och Dogville är ständiga favoriter.

 

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? I don't kiss and tell.

 

12. Har du någonsin varit full? Ja

 

13. Har du testat droger? Ja

 

14. Röker du? Ja

 


15. äter du allt? Nej jag äter inte djur

 

 

16. Saknar du någon just nu? Ja...jätte mycket...

 

17. Hur mår du idag? Helt oki. Lite trött men rätt så harmonisk och nöjd ändå.

 

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Jag tar en D-vitamin tablett och två Melatonin tabletter.

 

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Kollade på min blogg och det här är vad jag har skrivit:

 

Publicerat 2012-12-21 12:15:41 

 
Fuck you!
 
Pardon my French! Efter att ha kollat igenom mina "vänners" Facebook-kommentarer om den så kallade domedagen och om Mayafolket kan jag genom att dra alla över en kam konstatera följande: Svenskar (västerlänningar) besitter den allra högsta graden av arrogans! Ingen vet nånting men alla har en åsikt! Helst en åsikt som ska hylla den egna kulturen och förtrycka en annan! FUCK YOU ALL! Om världen går under hoppas jag att Europa och USA får lida mest!
 
 
20. hur känner du när du tänker på förra året? Det var inte ett jätte spciellt år. Det här året har varit bättre.
 

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Belgien (mellanlandade där på väg hem från Kanada)

 

23. Är du rasist? Nej...men...höhöhöh skoja bara. SVAR NEJ!

 

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej inte alls

 

25. Om nej har du fått uppleva rasism? Varje dag :(

 

26. ska du till Kärrtorp imorgon? JA!

 

27. Ser du fram emot någonting just nu? Demonstrationen i Kärrtorp imorgon, och sedan semester med alla mina vänner i Aplerna.

 

28. Sköter du skolan? Ja

 

29. Var du nöjd med dina betyg från förra terminen? Ja

 

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? 98% rätt (nörderi nördera)

 

31. Vilket ämne har du lättast för? ämenen jag tycker om och läser på om.

 

32. Har du fått ig på ett prov? Ja

 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, men jag och några vänner hittade på att vi gjorde det. Lögnen eskalerade ganska snabbt...men det får jag berätta om en annan gång

 

34. Anser du dig vara intelligent? Ja

 

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Alla gånger jag har flytt och lyckats hitta lyckan igen.

 

36. Vilken va den värsta tiden då? 2007 var INTE ETT BRA ÅR

 

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

 


28. vad får dig att bryta ihop? Prestationsångest 

 


29. Hur hanterar du sånna situationer. Jag har inte riktigt lärt mig att hantera det så bra än...

 

40. Hur ofta gråter du? Big girls don't cry... but I do...

 

41. Vad gör du när du mår dåligt? Deppar delux! Deppmusik, deppböcker, vin, ensamma ältar-dagar...you name it. Om jag ska må dåligt gör jag det ordentligt!

 

42. vad gör du för att må bättre. Pratar av mig, skriver, skapar, tränar, bakar.

 

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nä men jag vill att de som inte älskade mig lika mycket som jag älskade dem ska vilja ha mig tillbaka ;)

 

44. Går du i skolan nu? Ja

 

45. Vilken skola? Södertörns högskola

 

46. Har du varit otrogen någon gång? Jag tror ju inte direkt på monogami...men jag antar väll att jag har det då...

 

47. Har någon varit otrogen mot dig? Inget jag vet något om eller vill veta något om.

 


48. har du varit kär i två personer samtidigt? Jag tror det...fast inte lika mycket i båda...

 

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Ganska enkel att ha och göra med.

 

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är kul att hänga med.

 

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja...eller jag hoppas det...

 

52. Vad står det i ditt senaste sms? Vad händer min syster? (från Isak i min klass)

 

53. Hur lång är du? Jag är 163 cm.. kort

 

54. Hur mycket väger du? Jag vet inte. äger ingen våg....



Kommentarer
Anonym

I like you

2013-12-23 @ 18:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0