Den perfekta söndagen.

Efter en jobbig jobbhelg var den här söndagen EXAKT vad jag behövde.
Dagen började med att jag och Seppi drog till Brunogallerian för att sälja lite skit. (rekomenderas ej fast alltså vi hade ju jävligt kul)
 
Efteråt åkte vi till Ronak och Thomas där det bjöds på både Raclette-middag och charader.
 
Nu har jag ont i magen för att jag har ätit för mycket ost men mest för att vi har skrattat så himla mycket.
 
snygg Seppi 
 
 
Min mamma brukar säga att allt vi gör är en som en lek och att vi aldrig kan vara seriösa...
well Seppis prislappar motbevisar inte direkt den tesen...
 
 
Jag tänkte att jag skulle få ihop ganska mycket pengar som jag sen skulle ge till Ingen människa är illegal...
Well jag tjänade 440 kr...sorry IMÄI jag gjorde verkligen mitt bästa...
 
 
 
sen var det dags för en efterlängtad Reclette middag!

 
 
När vi är i alperna ska vi verkligen föräta oss på Raclette...SOM JAG LÄNGTAR!!!!
 
 
 
 
 
 
Efter middagen lekte vi charader...och det hela språrade typ ut när vi tillslut bestämde att man bara fick göra ljud...japp vi är fett med Hardcore!
(videoklipp finns på Instagram)
 
 
Jag är BATMAN...det ser ni väll?
 
 
Det som skulle gjort den här dagen ännu bättre var ifall jag inte hade behövt sitta med en jävla uppsats och en massa texter som ska läsas tills imorgon...but thats life...
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0