Dagens fetaste FUCK YOU!

Går till Zlatan "sexist-svin" Ibrahimovich!
I Expressen uttalar sig herr Ibrahimovic om hur pinsamt det är att bli jämförd med "kvinnliga" fortbollspelare och därmed bajsar han ner allt som så många har kämpat för innom sporten!
Vilken jävla jubelidiot han är!  
Komigen Zlatan du kan omöjligt vara sådär jävla korkad!
Här är några av hans vidriga uttalanden:                                           
 
”De kan få en cykel med min autograf på så blir det bra”.
 

”Du kan inte jämföra herrfotboll och damfotboll. Lägg ner det där, det är inte ens roligt. Det är ett dåligt skämt som inte ens går hem i Rosengård”.

”Någon från damerna har sagt det här om jantelagen, att de ska få samma som oss. På vilken nivå är vi? De jämför mig med världens bästa fotbollsspelare ute i Europa och när jag kommer hem ska de jämföra mig med damfotboll. Vad fan, ska jag skämmas för att komma hem?”.

  

 
Tur att vi är påväg till Paris!
Stöter vi ihop har jag ett och annat att säga honom!!!!
Fy fan! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0