Brunch på Boulebaren.

I somras upptäckte jag den franskapensionären in me. Jag älskar Boule! Det är ju världens bästa sport.
Och idag upptäckte jag Sthlms bästa brunchställe.
Boulebaren på Surbrunnsgatan. Det är så himla mysigt där.
 
De har bra mat och otroligt fin personal.
Utan att vi ens behövde be om det gjorde dem en massa vegetariskmat bara till oss.
Hur gulligt är inte det? Sjukt gott var också dessutom.
 
 
 
Den här fantastiska svamp och getostpajen äter jag gärna igen
 

 
 
franska desserter...
 
 
 
 
och massa annat gott
 
 
 
 
Bra mat och bästishäng gör att alla blir extra kramiga
 
 
 
Och ganska så töntig...men det är ju rätt mysigt det också
 
 
 
Medans vi vänatade på att en boulebana skulle bli ledig spelade vi UNO. 
 
 
 
 
Och sen började det allvarliga. 
 
 
 
 
 
Så leter ni ett riktigt bra Brunchställe eller ett riktigt trevligt söndagshäng är Boulbaren the place.
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0