skit tisdag

Usch jag har varit på så sjukt  sjukt sjukt dåligt humör hela dagen. Det värsta är att jag verkligen har anledning till det också men det ska jag inte tråka ut er med! När alla våra andra planer en efter en sket sig lyckades Jens i alla fall få med mig ut på en kvälls promenad och det var typ den här skit dagens höjdpunkt!

 

En inte så glad tjej

en fejk glad tjej

Stockholm är så sjukt vacker

 

well well..nu ska jag försöka sova...

vilket säkert inte kommer att gå så bra eftersom jag nyss drack ett stort glas iskaffe.

Imorgon ska jag gå en kurs i hjärt och lugn räddning. WHOOP WHOOP. Mina nyfunna kunskaper ska jag använda till att INTE rädda livet på handläggarna på Antagning.se.

(det här inte ett hot, utan bara lite roliga sarkasm)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0