sommar lov?

Jag är den enda studenten som alldrig har lov! Till och med min pappa som annars tycker att hela livet borde handla om studier tycker att jag borde lugna ner mig! Well well...snart är den här kursen slut och jag är som vanligt sen med alla mina inlämningar vilket förklarar varför jag har varit så MIA. Jag har självklart haft lite tid för vänner och familj men jag kände att jag ville hålla det privat. Imorgon ska jag i alla fall åka ut till Åkersberga och några vänners kolonistuga för att mysa lite.
 
Jag och Jens var ju där förra året och det var verkligen så himla trevligt. Den här gången ska vi åka dit med Ronak och Thomas vilket är ännu trevligare.
 
Bilder från förra året...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0